dilluns, 15 d’octubre del 2007

De res i de tot.




He estat a Montenegro pel Bajram. A Budva.
Massa turística, al casc antic cada porta era una tenda, però un mar i una muntanya... quant de verd!
I a que no sabeu que? Em vaig trobar una toalla amb el burro català i la quatribarrada a les puntes... me va fer tanta gràcia que me la vaig comprar! A més em feia falta una toalla que no fora la d'aseo.
El dissabte vaig anar a una discoteca. Deu meu, no dic que d'eixa aigua no veuré, perquè se que per algun motiu o un altre tornaré a entrar en una, però odie les discoteques.
No se que li troba la gent de divertit estar-se fumant i beven vi o cervesa (que damunt te peguen la clavà, on estiga la cervesa d'Abrasevic) de peu, al voltant d'unes tauletes redones cutres, mirant el dj o en el seu defecte, la dona que se va posar a cantar cançons impossibles de diferenciar.
No us perdeu res de no escoltar el turbofolk que escolten ací, és realment horrorós. Com un tipo de màquina, però damunt s'atrevixen a dir que te algo de folk.
L'únic moment que va valdre la pena és quan Ruth i jo ens vam posar a gravar-nos fent passes de ball estúpides (demà que tinc hores lliures intentare pujar-ho al youtube).
Anit em vaig gitar a les 4, sense fer res en realitat. M'he alçat a les 9 i algo perquè volia aprofitar el dia. He intentat fer quelcom de deures, només he aconseguit fer matemàtiques (que damunt són deures pa l'última classe abans del cap de setmana, a la que no vaig anar pq me pensava que el professor no estava, conque crec que ja hem començat en logaritmes i jo no m'enrecorde de res del que vaig donar!).
Però ha estat un mot bon matí. Tot i haver dormit només 5 hores, rebosava energia, aixina que he agarrat la guitarra de Niva i m'he posat a saltar en un llit de l'habitació de Yan Keim cantant bamba bamba! y guantanamera! i saltant més, i fent crits extranys. I poca cosa més.
A l'arribar a casa (perquè estava en la residència gran), m'he posat a ordenar una mica l'habitació i encara no he acabat. He posat la llavadora, ben plena, com m'agrada a mi. Que ací la gent molta boca, però fiquen la llavadora en només 4 camisetes. No tots, és clar.
I el de sempre, intentar fer feina, però res de profit.
Demà segurament en el house meeting començarem amb el entertainment comitee. Us preguntareu què és, doncs bé, un grup de persones que ens dedicarem a organitzar festes, events, dies de cuina internacional, nits poètiques, o el que se'ns passe pel cap; perquè ja està bé que diguen que a la Custo house no passa res interessant, ja voran ja!!
Avore si va enserio, perquè fa tres setmanes que haviem de fer una barbacoa... xD
Demà tinc test de física, i encara no he estudiat. Si bé és cert que ho he donat tot, estic fins els collons de problemes de velocitat.
.
.
On tinc el cap, acabe de tornar de doblegar la roba, que l'havia tret de la secadora i havia deixat el cabàs damunt del llit, o millor dit, damunt de la funda del portàtil i del xampu i de l'estoig i de la motxilla i de la toalla i d'uns llibres i del coixi i d'un poster que encara no he penjat...
Aquest post és una mica caòtic, però era per mantindre-vos una mica informats.
Estic bé
L'anglés millora.
Prompte escomençarem ja amb les CAS, tot i que això voldrà dir tindre encara moltíssim temps menys. Però realment les necessito ja!!
Ostres, també tinc examen de castellà...
De comentari poètic, i encara no acabe d'entendre massa cap dels dos poemes.
Aixina que després de dir de tot i de res (perquè només us he contat fets, no sentiments, i pq tot el que escriga serà res comparat en tot el que significa la vida ací), em despedisc amb una forta abraçada!


[Trequem els cristalls
a cops de puny si cal]

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies per la carta que m'has regalat. T'he vaig enviar en sms al teu mòvil el 15 d'octubre. M'alegre de tot bonica.

Anònim ha dit...

ah, q sàpies q la sinyonera t la vaig posar jo, si no t'agrada el collar el regales, que fasa profit! Muacks