dimarts, 15 d’abril del 2008

From Sri Lanka you can also see the Stari Most

Hui ha sigut la segona vegada que he estat a casa Namal.

No havia d'arreplegar o deixar cap catifa, però.

Hui la cita era un sopar amb ell, el novio (que se m'ha tornat a oblidar com es diu), Alberto i Georg.
Sopar: sopa tradicional de Sri Lanka/Índia, tortilla de pataca i escalibada a mitges i com s'ha pogut. Sense oblidar, per suposat, un fantàstic vi.
Tanmateix, el sopar només ha sigut el final: converses amb reggae del bo i música india de fons, intentar entendre italià o francés amb el novio, rebre unes arracades d'aro que no són del meu estil (per no dir cutres) que Namal s'ha trobat pel pis... però el més graciós de tot ha sigut mirar a les parets i vore les meues "Today's sentence" que penjo cada dia d'entre setmana a la "noticeboard" de les escales del col·legi.

Conque sí que era ell el lladre! Ahir ja em va dir que li agradaven tant que les furtava, però no m'imaginava que les penjara per les parets. Ara que sé que van a parar a un petit racó srilankés les buscaré a consciència!
I bé, aquest post és més fotologuero que altra cosa. Però el fotolog ha sigut ocupat per ous i assassins d'ous: http://www.fotolog.com/adonat/44007349
Fotos:
·tela que Namal té a una paret del saló.
·Alberto i el novio de Namal.
·jo amb les arracades i un pa gegant =)

1 comentari:

Ferran ha dit...

First of All, dir que sí, és massa fotologuer, però no passa res...
Segon, comentar-te que estic col·laborant amb la Lliga de Debat Universitari (de la Xarxa Vives, universitats dels Països Catalans)i hi ha moltes del País Valencià, com la Jaume I de Castelló, i això, que m'he enrecordat de tu...

I tercer, bé, no sé. Alberto és guay. I tu també.
:)
Diga-li que ho és. Que ho dic jo.

Petons.
PD: La Universitat Jaume I ha guanyat a la Universitat de València Estudi General...

:D