dimecres, 2 de gener del 2008

La vaca Paca

Hui de matí, la vaca Paca ha despertat d'un somni profund. Feia temps que no vivia i hui, Déu sap perquè, ha reviscolat.
Ha reviscolat de l'oblit dins el que acaben quasi tots els joguets de peluix i, a més, estic orgullosa d'anunciar que ha decidit acompanyar-me en la continuació de la meua aventura a Mostar.

Paca té un accent extrany, jo crec que oscil·la entre andalús i manyo, però no estic massa segura. De fet no he parlat massa en ella encara, i crec que igual el canvia amb el temps o les circumstàncies.

Hui de matí, la vaca Paca, a més de despertar del seu somni profund, ha despertat a la meua germana Irene. Remolona com ninguna, la meua germana és d'eixes persones que es passarien tot el matí al llit, d'eixes persones que encara fan la mateixa careta quan s'alcen hui dia que quan eren més menudes.

Hui de matí, Paca només ha dit que tonteries... però és que estava tan contenta de viure de nou!

Només tenia ganes de sacsejar el món i de fer-lo riure, i que millor que començar per Irene?

4 comentaris:

mimosa ha dit...

tus abrazos llegaron a tiempo
siempre son asi
gracias por entrar en mi blog
te dejo mucha energia para este 2008

Ferran ha dit...

m'ha agradat molt :)
esperava un dels teus enllaços a youtube amb "aquí está paca, ahora en vídeo", pero se veu que no ho has gravat...
jajaja
:)
ja li vaig dir al meu germà que alerta amb tu que ho graves tot i després a youtube, pero no passa res, es meu germa no te vergonya de sortir enlloc.
:)

nesi ha dit...

Bon vent i feliç tornada, bonica. Ens veiem al juny, amb el solet...

Anònim ha dit...

Nena, espere que tot et vage genial!
Grandisima la vaca Paca, ja voràs com ens contarà moltes anecdotes d'allà de Mostar quan torneu :)

T'estime