dilluns, 10 de setembre del 2007

Everything is gonna be ok ;)

Yeaaah! La professora d'antropologia es catalanaaaaaaa!!
Quin plaer tornar a parlar en catala cara a cara.

I les asignatures... de l'unic que estic segura es d'agarrar matematiques HL (high level)
(Hem d'agarrar com a minim 3 de HL, que vol dir que son mes dificils)

De ciencies agarrare fisica en HL i si veig que es molt xungo sempre puc canviar a SL. Si puc agarrare castella en HL, i despres, teatre, angles i antropologia (que no se si agarrar economia), no se en quin nivell agarrar-les.
Ahh!! Esta nit en el tutor meeting, hem de fer una eleccio preliminar. Intentare demanar, en el meu pesim angles, algun consell a la gent.


Quant a la casa. Te tres plantes: groun floor (xics), middle floor (on estic jo) i top floor. Aquests dos ultims tots de xiques.
A la meua planta hi som 13 crec. I nomes tenim dos vaters!!! Pero be, almenys tenim una llavadora per a 13, i no dos per a 125 com en la Susac house.


Este mati hem fet un test d'angles. Pesim.
A vore si aixina em fiquen en algun curset intensiu si es que n'hi ha.


Ahir per la nit vam tindre concertet de guitarra en el ground floor. Jo i un rus ens anavem passant la guitarra a cada canso. A mi se m'acava el repertori enseguida.
Per cert, els vaig cantar dos o tres cansons d'adona't i els van agradar prou!!


Be, res mes, a vore si puc actualitzar el fotolog de una puta vegada. Que les dos vegades que ho he intentat se m'ha borrat tot.

More fire!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ey blancaneus!!

Q tal? me gusta el titulo q has puesto, claro todo va a ir bien, y el inglés, seguro q mejor!
Debe de estar xulo lo0 de antropología no?

Yo ya estoy contando las horas, madre q ganas tengo d q salga el avion!!

Venga, un besazo, cuidate!!

Anònim ha dit...

Pos poc a poc,canta prou i avere si per a nadal quan tornes mos portes una canso teva en angles,cantals tambe el real rock eee?jeje au more fyre desde la plana tropical!!

Anònim ha dit...

neus, nurmal q els agradessin les cançons d'adona't, a mi mgraden mlt, q raro no? jiji expliquens coses quan puguis d les experiencies q vius i fes ftos, moltes.
wapa cuida't.

distante.espejo ha dit...

m'alegro de que tot començi a rutllar, ja saps, jo faria antropologia, però economia és important, a més, ja saps...jo t'aconsello que en cas de dubte, antropologia es pot aprendre per si mateixa.
sort a la teva desició!
una abraçada, ja saps com!