dijous, 27 de setembre del 2007

keep on returning

grandiosa hispanidad
es que ahora no sabemos velar por los hijos muertos?
otro "genocidio"... que mas da!
---------
palabras vaporosas
huecas
quizas se te olvido pensar
en algo mas que no fuera tu efimera sonrisa
---------
poemes de butxaques foradades
.
.
(on se m'han quedat les rimes?)



aci us deixo tres fragments de la meua nova llibreta.
ja era hora
es lletja, per fora, pero ja l'arreglare

els dos primers corresponen a la visita a l'embaixada d'ahir.
l'altre a aquest mati en classe d'angles.






ahir vaig tindre un baixo.
hui revivim!
de service al final tinc camp de refugiats!!
i m'he canviat d'angles. He parlat avui amb la professora, i li he explicat la situacio. M'ha dit que me canvie, que despres sempre es mes facil baixar d'angles A2 a B. Ara me pareix que aixo de no tindre res en concret que fer se'n anira en orris, que tambe era hora. Angles A2 em requerira mes temps que mai (comentaris literaris), quan el dia 1 vinga la professora d'espanyol, i quan comence tambe, les classes d'antropologia...
I ara que a mes m'apuntare a l'equip de basket femeni, m'agarrare tambe coro, i encara que m'he llevat de AI vull enterar-me del que vaiguen fent...

Ahir vaig descobrir que la Mum House te la pelicula de Diario de una Motocicleta. Yeah! I tambe li vaig agarrar prestat un llibre de "episodios revolucionarios de cuba" o quelcom aixi, no recorde massa be el titol.

I no he tingut temps d'escriure totes les coses que volia.
Que ara tinc classe de mates.
I a mitat del hueco m'han fet baixar en 4 o 5 mes davant de l'escola pq hi havia un periodista que ens volia preguntar algunes coses.

I aquesta tarde, reunio de la acampada i caminada del cap de setmana. I me coincideix en el meeting de world today (political discussions).
I jo encara no em puc dividir en dos!
Ah! Comensa la vida realment agitada!

2 comentaris:

Eva ha dit...

Neus!!
Qué interesante tus actividades, esto ya si que es CMU en potencia, pásatelo muy bien y disfruta cada momento, valorando lo que tienes :)
Sé muy feliz
Besos!! tk

Anònim ha dit...

Ey blancaNeus!!!

Coincido con Eva en que tus activiades y tu servivio son super interesantes. Espero que te lo pases muy bien en ellas. Yo al final pille english B, porque no qeria mas trabajo, que mates y physics higher esta bien, hehe.

Ah, por cierto, Eva, tb leo tu bolg, pero no se porque narices no puedo comentar. Esta muy xulo.

Enga, un besote a todos!! Xau!!