dijous, 13 de setembre del 2007

Felis any nou!!

Si! Hui comensa el calendari jueu. I ahir vam menjar poma en mel en alguna gent de la meua casa, i en els jueus del cole, que tambe van vindre.
Encara hi ha una altra cosa que comensa hui. El ramadan. Un dia intentare seguir-lo, pero no crec que sapiga aguantar.

Respecte al comentari inacabat d'ahir. Realment no tinc res mes que dir. Era simplement que em va pegar per pensar en aixo.


I respecte a les asignatures, al final no en tinc 6, se veu que no quadra l'horari... Doncs ara ja m'havia emocionat en fer economia. Igual el que faig es mirar-me de vegada en quan els llibres dels altres, i debatir en ells alguns temes. Perque he de canviar massa asignatures per a que me quadre tot...


Hui he escoltat un reggae israeli que m'enxisa!




I Sarajevo... no esta malament. Pero realment no es una ciutat massa turistica. Es molt mes bonic el centre de Mostar.
Sols vos donare un consell, no digueu sarajevo en la fonetica castellana, es molt mes bonic pronunciar com ho fan aci: saraievo.



I, per fi, aci teniu la meua direccio per enviar-me cartes!!!
Neus Giner
Sejo Čusto
MARŠALA TITA 35
88000 MOSTAR (BOSNIA)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

pos feliç any nou,uo reggae d'alli,ja mel portaras en nadal perfa,ei i avere si per a la proxima actualitzacio pots ficar alguna foto dalli o algo de la teva escola o residencia.
au!!!

distante.espejo ha dit...

descuida, mho apunto.
el dia menys pensat t'arriva alguna cosa real, tangible, més que un document de word.
un petó. mira pots copiar i aferrar la c trencada! ç podras usarla!