dilluns, 17 de setembre del 2007

Nous aires


Pot ser siga que el cor d'itinerant te un vincle magic amb la muntanya.
Pero despres de l'excursio d'ahir, em vaig sentir tremendament be.
I acabar la redaccio d'angles, tremendament fucking.

I mirar Chicago fins la una de la nit, sense pillar quasi ni papa (necessito subtitools!!); i alsar-se a les 6:30 del mati per estar al cole a les 7:30. I no tindre classse perque l'han eliminat, ja que no som prou (as a result: al final he d'agarrar economia, casualitat? ma mare mes be diria que el que passa es que me tocava estudiar economia, que era lo que tenia que passar al cap i a la fi, i qui sap, pot ser en alguna cosa si que te rao, no? xD).
Anar a fer un te, i despres en la seguent hora, tambe lliure (haguera pogut dormir dues hores mes), mirar les fotos de Radka en la spanish room. I classe d'angles fent coses realment facils. I anar a fer-se una cervesa abans del tutor meeting. I una classe de matematiques prou bona.
I trobar uns espanyols al restaurant on anem a dinar, que se veu que la dona te el germa aci, dels pocs militars que queden.
I un dia anirem a vore si mos porten en geep per ai. Realment tinc ganes de coneixer militars espanyols. A vore que conten.

I... sentir-me una mica mes com a casa. I anar recobrant la confiansa, i eixa alegria que solia manar de totes les parts del meu cos.
I actualitzar /itacallibertaria!

I cansar-me de tanta i, d'estar tanta estona aci sentada.
Crec que me n'anire a pegar una volta a soles pel centre de la ciutat (la part vella). Encara que crec que preferisc go home, talk with someone, and maybe then, ask if somebody feels like going for a walk.


Lovely day, isn't it?

1 comentari:

Sofia ha dit...

neus amor!!!!
soc sofia!!!
casi me pose a plorar llegint tots els teus comentaris (esque no havia pogut entrar encara per aci)
espero que te vage tot de lujo i ja voràs com poc a poc aniràs estant més agust i més integrada.
me dones moltissima enveja sas?? tu ahi...i totes estes x bcn coneixent nova gent i nous ambients...
i pensar que jo estic aci a ma casa en ma mare a punt de dir-me: ordenat el cuarto, parem taula...bla, bla, bla...
wno, que te trobo molt a faltar i que cada volta que agafe la guitarra i toque una cançò d'adonat m'entre una peneta...jo...

no res bonica, que te vull moltissim moltissim i que espero q t vage de lujo
sigues feliç

Sofia