dijous, 13 de setembre del 2007

Mirror

És aleshores quan tot canvia
i m'agrada més el què
que el com.


De fet el com no m'agrada
o no m'agradava

tot depen de l'humor.


Puc viure sense que concorde el que veig amb el que senc
no pretenc complaure a ningú...


però al cap i a la fi
és dur adonar-se'n que no era tan fàcil
no ho era






fa falta un clic, només un.
i jo i el mirall seguim discutint si és millor esperar-lo
o anar-lo a cercar

de vegades la voluntat no és prou
o si?

___________________________

Neus Giner
Sejo Čusto
MARŠALA TITA 35
88000 MOSTAR (BOSNIA)

2 comentaris:

Stefan ha dit...

Veig que tot te va bé....
i m'alegre una barbaritat!.
Tens que vore el centro de Sarajevo... aixó si que es bonico , bonico, bonico... jajaja.

Una forta abraçada....

a la millor en novembre ens veiem... ja vorem... estic fent plans... pero a la millor m'en vaig a casa dels meus tios a Dinamarca...

ja parlem!, Cuidat!

distante.espejo ha dit...

si pots, intenta que et cerqui a tu el clic. és més fotut cercar.lo són tan petits i amagats que et destrosen l'ànima, la plenen de fum i boira, sembla que tenguis el cap a dins el mar i intentis respirar. és un suicidi cercar. jo sempre he preferit el missatge que no les formes de cualsevol cosa, una cançó, un poema, una peli ... clar que les formes són importants, però es suposa que ets poeta, cantant i tal perquè tens alguna cosa a dir. no? això també és el què. el com el necesito per poder 'vendre' millor el meu missatge.
res és fàcil però aturar.se és un altre suicidi.
cuida't, és l'únic que pots fer sense penedir.te'n, ara mateix tota decisió pot ser aventurada.
un petó!