dimecres, 12 de setembre del 2007


Tema asignatures solucionat: n'agarro 7, i com segur que es massa faena, ja decidire quina deixar-me.


Aquesta tarde-nit hem tingut una festa de confusio de generes, SEASE, xics vestits de xiques i viceversa. Ha estat diverit. Pero ha arribat un moment que he comensat a pensar massa.
Per que necessitem sentir-nos desitjats fisicament? Pq tinc la sensacio que xiques becades que estaen a la festa (entre cometes) porten damunt un rol de objecte de dessig molt marcat? Pot ser estic equivocada, i nomes pensava aixo pq ha arribat un moment que no tenia massa ganes de res.

dema si tinc temps o reeditare pq no es meu lordenador i el necesitesn
dew

2 comentaris:

distante.espejo ha dit...

porten el rol perquè es veuen dins del paper. és com si fos economia, hi ha oferta gràcies a una demanda, es volen sentir.se així perquè o bé són estúpides o bé el seu cos val més que el seu cap. o pot ser perquè hi ha tios massa estúpids que estan per això.
era aquesta la teva reflexió?
un petó.

Anònim ha dit...

Pos sentir-nos desitjats,no se,per sentisre estimat,per tindre algo de poder,no en tinc molta idea jo d'aixo,pero ueno tu apren molt d'angles que fa falta.I de musica ficalis ReGGae que segur que els agrada molt i senganxaran a isa musica en seguida!!!
Jah Love!!!!!