dilluns, 24 de setembre del 2007

returning

Si.
Sense massa qualitat, per allo de no treballar-ho massa, i per pensar mes en la rima i sonoritat que en el que anava dient.
Pero si, al cap i a la fi.
Pot ser torno a comensar...



...a llevar-li la pols a les coses. O com a minim a una.





-Ja tinc les CAS. Creativity: world today (tipo debats politics i coses aixina, dema tinc un meeting d'aixo, aixina que ja us conte), Action: hiking/climbing (pero tambe m'agarrare futbol o alguna altra cosa), Service: amnesty international (pero el cambiare o agarrare un altre, pq necessito treballar en xiquets, no nomes en papers i ajetreos de interior, que ja passe prou hores a classe).
-Ahir vaig seguir el ramadan. Una i no mes (tant per la fam del final del dia, com per la sensacio d'anar a vomitar a les 4 i mitja del mati, despres de menjar i veure una fotraca per a aguantar al dia seguent).
-Warning: encara no he rebut cap carta!
(trobareu la direccio en entrades anteriors)
-www.fotolog.com/adonat (un raco precios, si algu em visita, us hi porto!)

-Aci pareu atencio: mon pare vindra d'aci dos setmanes o aixo a visitar-me i a portarme algunes coses, ja que esta. Aixina que si teniu alguna cosa per mi, contacteu en ell.




Vull, vull, vull.
Haure de pensar que puc, puc, puc!
Es dificil, pero. I tanmateix, no caurem, aquesta vegada no!
(en terceres! i sense pensar-ho!)

5 comentaris:

Anònim ha dit...

EY!!!


Que tal Rodetilla? Como ves, vuelvo a las andadas con los coments, jeje.

Me gusta mucho tu CAS, la verdad es uqe esta muy interesante.

Y las clases uqe tal las llevas? Espero que bien. Yo empece hoy y ya me mandaron unos pocos deberes (medre mia, he olvidado caso todas las mates que habia aprendido!!).

Bueno, me despido ya no sin desearte mucha suerte.
Bye!! Un baxo.

distante.espejo ha dit...

les terceres i les quartes són impossibles pensarles, han de sorgir espontàneament!
jo desempolvo a vegades poemes antics...

Anònim ha dit...

Neus!!!
Que be llegir les teves experiencies! Tot sona molt interessant i divertit!
Espero que aprofitis molt tot!!
Una forta abracada,
Adriana (ja t'enviare le meu blog.... al final em vaig decidir per crear-ne un)
Un petonas!!!!

Anònim ha dit...

Hola! Gracias por tu visita...es lo que tiene la blogsfera que sin querer acabas bailando palabras con una niña perdida...

besos =)

nesi ha dit...

Sácale el polvo a la libreta.

I somriu :-)